Slider
25 Lis

Co lepiej chronić, logo czy nazwę firmy?


 

Jeżeli podjąłeś już decyzję o zarejestrowaniu swojego znaku towarowego to musisz zmierzyć się z tym pytaniem. Jest wiele form znaków towarowych (zdarzył się nawet jeden zapachowy). Jednak najczęściej przedsiębiorcy wybierają pomiędzy:

– ochroną firmowego logo (znak towarowy słowno-graficzny);

– ochroną firmowej nazwy (znak towarowy słowny).

 
Od razu Ci powiem, że nie ma tutaj łatwej odpowiedzi

Wszystko zależy tak na prawdę od Twoich potrzeb.

W nagraniu opisuję plusy i minusy każdej z tych form. Na tej podstawie łatwiej będzie Ci podjąć ostateczną decyzję. Szerzej pisałem o tym już w tym artykule:

 

Co wybrać znak słowny czy słowno- graficzny?

 
Przyjemnego oglądania

🙂

 
 

Podobał Ci się ten artykuł?

Jeśli tak, to zapisz się na subskrypcję. Powiadomię Cię o nowych artykułach.
Dodatkowo jako gratis otrzymasz mój eBook pt.:
„10 RZECZY, KTÓRE MUSISZ WIEDZIEĆ O OCHRONIE MARKI”


 

Mikołaj Lech

Potrzebujesz pomocy prawnej? Skontaktuj się ze mną:
+48 575 999 710,
mikolaj@lech.bydgoszcz.pl

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Dziękuję, że chcesz skomentować mój artykuł. Jednak jeśli chcesz w ten sposób poprosić mnie o pomoc, skorzystaj z zakładki Kontakt.

Poprzedni wpis:

Następny wpis: