Jeżeli podjąłeś już decyzję o zarejestrowaniu swojego znaku towarowego to musisz zmierzyć się z tym pytaniem. Jest wiele form znaków towarowych (zdarzył się nawet jeden zapachowy). Jednak najczęściej przedsiębiorcy wybierają pomiędzy:
– ochroną firmowego logo (znak towarowy słowno-graficzny);
– ochroną firmowej nazwy (znak towarowy słowny).
Od razu Ci powiem, że nie ma tutaj łatwej odpowiedzi.
Wszystko zależy tak na prawdę od Twoich potrzeb.
W nagraniu opisuję plusy i minusy każdej z tych form. Na tej podstawie łatwiej będzie Ci podjąć ostateczną decyzję. Szerzej pisałem o tym już w tym artykule:
Co lepiej chronić nazwę czy logo firmy?
Przyjemnego oglądania
🙂
Włącz się do dyskusji
Wyrażając swoją opinię w powyższym formularzu wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Kancelaria Patentowa LECH Twoich danych osobowych w celach ekspozycji treści komentarza zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych wyrażonymi w Polityce Prywatności.
Administratorem danych osobowych jest Kancelaria Patentowa LECH z siedzibą w Bydgoszczy.
Kontakt z Administratorem jest możliwy pod adresem mikolaj@kancelarialech.pl. Pozostałe informacje dotyczące ochrony Twoich danych osobowych w tym w szczególności prawo dostępu, aktualizacji tych danych, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu na dalsze ich przetwarzanie znajdują się w tutejszej Polityce Prywatności. W sprawach spornych przysługuje Tobie prawo wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.