fbpx

Chcesz 1000 EUR dofinansowania na ochronę marki?

Skontaktuj się ze mną:

Jako rzecznik patentowy, specjalizuję się w rejestrowaniu znaków towarowych. Pomogę Ci uzyskać unijne dofinansowanie na ten cel.

zastrzezenie-nazwy-firmy-kancelaria-lech-q
ebook-o-ochronie-marki

Podobał Ci się ten artykuł?

Pobierz darmowy eBook o ochronie marki
  • zawiera kluczowe informacje o ochronie marki
  • otrzymał wyróżnienie od Urzędu Patentowego
  • napisany jest prostym i zrozumiałym językiem
  • opisuje najczęstsze błędy przedsiębiorców
  • zawiera proste rady jak chronić swoją markę
  • pobrało go już ponad 1800 osób!

Zobacz również

Włącz się do dyskusji

Artykuł, jak zawsze u Pana, na wysokim poziomie merytorycznym. Z mojego doświadczenia biznesowego, większość dostawców usług, oferujący swój serwis na zasadzie Cold Call (nieproszeni przesyłają oferty), działają na zasadzie „łowcy jeleni”. Najlepsi są „specjaliści SEO”, których prosimy o powrót, gdy ich własna strona będzie miała Page Rank 4.0, lub lepszy. Plus stara mądrość ludowa, że „bezpłatne” usługi, są na końcu najdroższe.

Dziękuję Panie Marku. Faktycznie w branży SEO to dobrze widać po ofertach darmowego audytu a potem pozycjonowania 200 zł na miesiąc.

W kontekście tego co Pan napisał przypomniał mi się żart.

„Są dwa rodzaje seksu: płatny i darmowy. Tyle, że ten darmowy zawsze jest droższy”
🙂

Pozdrawiam

Wg mnie największym wyzwaniem jest własna ocena stopnia podobieństwa nazwy wobec istniejących znaków towarowych.
Można odradzać wybór danej nazwy mylnie zakładając mylnie, że jest ona kolizyjna – mimo, że ekspert Urzędu Patentowego uzna ją za fantazyjną.
I z drugiej strony można rekomendować wybór nazwy – a tu nagle po jakimś czasie okazuje się, że przychodzi odmowa ze strony Urzędu Patentowego.
Zgadzam się więc, że doświadczenie rzecznika patentowego jest tu bezwzględnie potrzebne przy wyborze finalnej nazwy, a przynajmniej jego zielone światło.

Napisz do mnie mikolaj@kancelarialech.pl Zadzwoń +48 575 999 410